حریم خصوصی کاربران

شماره :
46200
آخرین به روزرسانی :
چهارشنبه 1402/05/25 ساعت 18:33

   پژوهشگاه متعهد است که حریم شخصی کاربران خود را حفظ نماید و خود را ملزم به رعایت استانداردهای بین المللی مورد نیاز درجمع آوری و حفاظت داده ها می داند. اطلاعات شخصی کاربران بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می شود. هدف از این بیانیه آگاه ساختن شما درباره موضوع و نحوه استفاده از اطلاعات است که در هنگام بازدید از سایت از جانب شما دریافت می گردد.

   پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مطابق مواد شماره 35 و 39 قانون حقوق شهروندی موضوع حق دسترسی به فضای مجازی و حق حریم خصوصی و با توجه به ماده 7 تصویب نامه شماره 1127128 شورای عالی اداری خود  را  ملزم و متعهد  به رعایت حریم خصوصی  همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت میکند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.

ارائه خدمات بصورت الکترونیکی و غیر حضوری، مستلزم دریافت اطلاعات شخصی کاربران بوده و پس از تحلیل اطلاعات، خدمات مورد نیاز ارائه خواهد  شد.  کلیه اطلاعات کاربران که در سامانه­های این پژوهشگاه ثبت می­گردد به صورت شفاف اطلاع رسانی می­گردد و در صورت ثبت اطلاعاتی که کاربران از آن اطلاعی ندارند مانند IP  آدرس و یا Mac آدرس کاربر قطعا اطلاع رسانی رسمی صورت خواهد پذیرفت. پژوهشگاه با استفاده از فناوری­های نوین جمع آوری داده از قبیل نرم­افزار­های هوشمند  مجازی سازی و رایانش ابری بستری امن برای حفظ و صیانت از اطلاعات شخصی و فردی کاربران ایجاد نموده است.

این پژوهشگاه در تمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی کاربر می باشد و به هیچ وجه اطلاعات شخصی و فردی کاربران خود را افشا نخواهد کرد.

 توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات شخصی شما، هنگامی که پیام و یا مطلبی را در سایر قسمت­هاي سایت ارسال میکنید، در اختیار عموم قرار گرفته و ممکن است این اطلاعات،  خارج از کنترل ما موجب سوء استفاده­ هاي احتمالی و ارسال پیام­هاي ناخواسته از سوي دیگران شود.

X