استارت آپ AIBRAIN ارائه برتری در برنامه های کاربردی هوش مصنوعی

شماره :
41321
آخرین به روزرسانی :
جمعه 1402/06/3 ساعت 21:53

استارت آپ AIBRAIN ارائه برتری در برنامه های کاربردی هوش مصنوعی

در واقع AIBrain یک استارت آپ شناخته شده هوش مصنوعی در پالو آلتو برای چشم انداز خود در تقویت هوش انسانی با مدل های هوش مصنوعی است. از استراتژی‌های هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد صنایع مختلف، به‌ویژه ورزش استفاده می‌کند.

استارت آپ AIBrain روی صنعت ورزش با هوش مصنوعی ورزشی که به عنوان دستیار مجازی هوش مصنوعی ورزشی (SAIVA) شناخته می شود، به ویژه هوش مصنوعی فوتبال متمرکز شده است. این یک همکاری با شرکتی به نام Turing AI Cultures GmbH، برلین است. یکی از راهبردهای محبوب هوش مصنوعی، تمرکز بر روباتیک با ادغام هوش مصنوعی است.

هم چنین AIBrain Seoul با توسعه هوش مصنوعی روباتیک معروف به Tyche و Gretchen در حال افزایش محبوبیت است. ماشین Tyche v2 یک ربات اسباب‌بازی خودران است در حالی که گرچن یک مدل هوش مصنوعی انسان‌نما باز است.

یکی از استراتژی‌های هوش مصنوعی اخیر، راه‌اندازی یک برنامه آموزش آنلاین هوش مصنوعی برای حرفه‌های غیر AI در سراسر جهان است.

استارت آپ AIBrain به مدیران محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی برای مبتدیان، یک اردوی راه‌اندازی شبکه عصبی هوش مصنوعی برای دانش‌آموزان دبیرستانی و یک اردوی راه‌اندازی آنلاین انسان‌نما برای کسب دانش قوی و همچنین درک درستی از رباتیک و هوش مصنوعی ارائه می‌دهد و  به دلیل ارائه قدرت به عامل مدل هوش مصنوعی عملی خود با دو عنصر کلیدی به نام موتور استدلال شناختی تعاملی تطبیقی (AICoRE) و حافظه ای شبیه به انسان معروف به نمودار حافظه معروف است. این کمک می کند تا فرآیند استدلال از پایان به انتها به طور کارآمد و مؤثر خودکار شود.

مدل هوش مصنوعی به نام ربات تلفن هوشمند توسط AIBrain به عنوان یک پلتفرم ربات متحرک برای ایجاد جامعه ای هوشمند برای زندگی راه اندازی شده است.

این استارت آپ همچنین یک بازی هوشمند برای بچه ها به نام SMILE توسعه داده است. این به دلیل استفاده از هوش مصنوعی مکالمه ای برای تمرین مهارت های یادگیری اجتماعی و عاطفی از کودکان تا بزرگسالان جوان در حال افزایش است. نوع دیگری از بازی ها که با نام Futurable شناخته می شود، یکی دیگر از استراتژی های محبوب هوش مصنوعی این شرکت است. هر شخصیت در این بازی هوش مصنوعی کاملا مستقل به عنوان هوش مصنوعی قابل بازی است.

212001012.009

X