استفاده شرکت NICE از هوش مصنوعی در مرکز تماس مشتریان

شماره :
41921
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1402/06/28 ساعت 16:38
دسته بندی

استفاده شرکت NICE از هوش مصنوعی در مرکز تماس مشتریان

شر کت نایس فناوری هوش مصنوعی را به مرکز تماس خود آورده است.

به گفته این شرکت ، هوش مصنوعی می تواند به نمایندگان مرکز تماس کمک کند تا مشتریان در معرض خطر را شناسایی کرده و از طریق استقرار خودکار نظرسنجی های فوق العاده شخصی در زمان واقعی و گفتگو ، آنها را به "مروجین شبکه وفادار" تبدیل کنند.

طبق NICE ، عادات مصرف کننده در محیط های دیجیتالی تقاضای بیشتری برای مراکز تماس ایجاد می کند. مصرف کنندگان برای همه چیز ، از تحقیقات گرفته تا خرید و همچنین سوالات پس از خرید و تمدید ، با خدمات مرکز تماس تماس خواهند گرفت.

این شرکت همچنین به یک نظرسنجی اخیر NICE اشاره کرده است ، که نشان می دهد 92٪ از تصمیم گیرندگان مرکز تماس متوجه افزایش حجم تعاملات شده اند. 84٪ از مصرف کنندگان پس از یک تجربه ضعیف مارک های مصرفی خود را تغییر می دهند.

معاون رئیس جمهور ، اومر مینكارا می گوید كه سازمان ها معمولاً تنها پس از از دست دادن مشتری های خود ، می آموزند كه چه عواملی باعث ریزش مشتری می شود.

"مراکز ارتباطی مدرن مشتریان خود را از دست نمی دهندزیرا مراکز تماس با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی 2.3 برابر بیشتر در نرخ حل و فصل تماس اول ، 3.5 برابر افزایش سالانه در میزان رضایت مشتری و 11.5 برابر بهبود سالانه خدمات به دست می آورند. "

NICE قصد دارد هوش مصنوعی را به Satmetrix Voice مشتری بیاورد تا به سازمان ها در ارائه تجارب تأثیرگذار که رضایت و وفاداری مشتری را بهبود می بخشد و همچنین کاهش فشار ، کمک کند.

رئیس کار گروه NICE ، باری کوپر توضیح می دهد ، "به عنوان بخشی از برنامه صدای مشتری ، Enlighten AI Feedback نقاط کور تجربه مشتری را شناسایی می کند. با این کار ، آنچه مشتری می خواهد و انتظار دارد را به شما ارائه می دهد: مکالمه آگاهانه بدون اصطکاک ، بسیار شخصی سازی شده - به حل مشکلات آنها کمک می کند. "

225000407.100

X