الگوریتم های هوش مصنوعی درآمد Levi’s را افزایش می دهند
کاتیا والش، مدیر ارشد استراتژی و هوش مصنوعی Levi Strauss & Co در روز جمعه (17 دسامبر) خاطرنشان کرد که پورتال جمعآوری داده مبتنی بر Google Cloud، که از هوش مصنوعی (AI) استفاده میکند و شامل موجودیها و اطلاعات فروش است، کل سیستم را متحول کرده است.
شرکت Levi's از هوش مصنوعی در قیمت گذاری و سایر زمینه ها برای بهبود درآمد و افزایش حاشیه استفاده می کند.
مجموعه داده ها شامل اطلاعات موجودی و فروش از فروشگاه های Levi's و همچنین برخی از فروشگاه هایی است که توسط خرده فروشان دیگر اداره می شوند، به علاوه داده های خارجی از منابع عمومی و خصوصی که الگوها و رفتارهای خرید مصرف کننده، و روندهای اقتصادی و موارد دیگر را ردیابی می کند.
استفاده از یادگیری ماشین و اتوماسیون در دادههایش به Levi's کمک کرده تا شخصیسازی بازاریابی مصرفکننده را افزایش دهد، تصمیمات آگاهانه قیمتگذاری را اتخاذ کند، تقاضا را پیشبینی کند و تحقق را بهینه کند.
یادگیری ماشینی از آمار و احتمال برای تشخیص الگوهای داده و پیش بینی استفاده می کند.
شرکت Levi’s علاوه بر سایت تجارت الکترونیک خود، محصولات خود را در حدود 50000 فروشگاه خرده فروشی در بیش از 110 کشور جهان دارد.
این شرکت از داده های جمع آوری شده و یادگیری ماشینی برای کمک به قیمت گذاری و حمل و نقل و همچنین انتخاب بهترین مکان ها برای ارسال محموله ها استفاده می کند.
والش به WSJ گفت: هوش مصنوعی نقش مهمی ایفا می کند. استفاده از هوش مصنوعی در قیمتگذاری به ما این امکان را میدهد که بهطور گسترده و عمیقی که در گذشته انجام میشد تخفیف ندهیم.
225000927.044