بازدید دانشجویان دانشگاه های کشور از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

شماره :
47064
آخرین به روزرسانی :
چهارشنبه 1403/03/9 ساعت 20:49
دسته بندی

بازدید دانشجویان دانشگاه های کشور از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

دانشجویان دانشگاه های کشور در رشته های مرتبط با حوزه ICT، از ظرفیت‌های آزمایشگاهی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کردند.
 
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ رویداد "کاشتن برای آینده" با موضوع هوشمندسازی؛ چالش‌ها و فرصت‌ها بـا همکاری مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌ جمهوری و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با حضور دانشجویان دانشگاه های کشور در پژوهشگاه ICT برگزار شد. 

در حاشیه این رویداد گروهی از دانشجویان برتر دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، دانشگاه تهران و ... از بخش های مختلف پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و آزمایشگاه های تخصصی در حوزه ICT بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با ظرفیت های بزرگترین آزمایشگاه های تخصصی حوزه فاوا در کشور آشنا شدند. 

گفتنی است این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان با آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت انجام شد.
 
دانشجویان در این بازدید فرصت داشتند تا با پروژه‌ها و تحقیقات جاری پژوهشگاه آشنا شوند و در جریان آخرین نوآوری‌ها و تحولات این حوزه قرار گیرند. 

گفتنی است، این بازدید فرصتی بود برای دانشجویان تا با متخصصان و پژوهشگران برجسته در این زمینه دیدار و گفتگو کنند و درک بهتری از چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت ICT کسب کنند.

X