بازدید رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ

شماره :
47089
آخرین به روزرسانی :
یکشنبه 1403/04/10 ساعت 15:43
دسته بندی

بازدید رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ

 رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز با حضور در نمایشگاه الکامپ از پروژه های وزارت ارتباطات در بستر دولت هوشمند بازدید به عمل آورد. 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ در جریان بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، دکتر رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سالن دولت هوشمند بازدید کرد. 

ایشان در ابتدا از پروژه‌های مرکز ملی تبادل اطلاعات، ابر دولت و پنجره خدمات ملی دولت دیدن نمود و در جریان پیشرفت‌های اخیر قرار گرفت. 

دکتر رضوی زاده همچنین از بخش تینواستارز که به عنوان بخش جذاب الکامپ امسال شناخته می‌شود، بازدید به عمل آورد. در این بخش، دانش‌آموزان نوآور از سراسر کشور با محصولات و ایده‌های خود حضور یافته بودند. رییس پژوهشگاه ضمن دیدار با این دانش‌آموزان، در مورد فعالیت‌های آن‌ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به گفتگو پرداخت.

در بخش دیگری از بازدید، دکتر رضوی زاده با حضور در سالن‌های شرکت‌های همراه اول و ایرانسل، از فعالیت‌های استارتاپ‌های مرتبط با این شرکت‌ها در حوزه‌های هوش مصنوعی و سلامت مطلع شد، همچنین ایشان از نزدیک با جدیدترین دستاوردها و اقدامات انجام شده در حوزه فناوری کشور آشنا گردید.

X