بررسی روش‌های نظارت بر کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانه ای

شماره :
46945
آخرین به روزرسانی :
دوشنبه 1402/12/14 ساعت 13:27
دسته بندی

بررسی روش‌های نظارت بر کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانه ای

با افزایش تعداد و تنوع برنامه­ها و خدمات چندرسانه‌ای، تلاش برای بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر از دیدگاه شبکه و همچنین ارائه‌دهندگان خدمات افزایش یافته است. به منظور برآورده کردن انتظارات فزاینده مشتریان، ارائه‌دهندگان خدمات باید به طور دائم سطح فعلی کیفیت خدمات و کیفیت تجربی کاربران را اندازه‌گیری کنند. در این گزارش، ابتدا به بررسی روش­های اندازه­گیری کیفیت انتها-به-انتهای سرویس، در برخی کشورهای پیشرو جهان می‌پردازیم. سپس مروری بر روش‌های نظارتی مختلف برای سنجش کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانه‌ای خواهیم داشت.

برای دسترسی به محتوای گزارش به لینک روبرو مراجعه نمائید:                       https://vlib.itrc.ac.ir/parvan/resource/16255/


علاقه مندان به این موضوع می توانند با دریافت نسخه فایل پیوست به محتوای کامل این گزارش دسترسی پیدا کنند.

X