بررسی روشهای نظارت بر کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانه ای
با افزایش تعداد و تنوع برنامهها و خدمات چندرسانهای، تلاش برای بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر از دیدگاه شبکه و همچنین ارائهدهندگان خدمات افزایش یافته است. به منظور برآورده کردن انتظارات فزاینده مشتریان، ارائهدهندگان خدمات باید به طور دائم سطح فعلی کیفیت خدمات و کیفیت تجربی کاربران را اندازهگیری کنند. در این گزارش، ابتدا به بررسی روشهای اندازهگیری کیفیت انتها-به-انتهای سرویس، در برخی کشورهای پیشرو جهان میپردازیم. سپس مروری بر روشهای نظارتی مختلف برای سنجش کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانهای خواهیم داشت.
برای دسترسی به محتوای گزارش به لینک روبرو مراجعه نمائید: https://vlib.itrc.ac.ir/parvan/resource/16255/
علاقه مندان به این موضوع می توانند با دریافت نسخه فایل پیوست به محتوای کامل این گزارش دسترسی پیدا کنند.
پیوست | حجم |
---|---|
بررسی روشهای نظارت بر کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانه ای | 2.32 مگابایت |