تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت هتلداری

شماره :
41304
آخرین به روزرسانی :
جمعه 1402/06/3 ساعت 21:53

تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت هتلداری

صنعت هتلداری با ظهور هوش مصنوعی به طور اساسی تغییر کرده است.

یک سیستم تلفنی مجهز به هوش مصنوعی می تواند به طور هوشمند تماس ها را هدایت کند. چت بات ها می توانند به سوالات اساسی به صورت آنلاین پاسخ دهند. سیستم‌های کنترل از راه دور متصل به هوش مصنوعی می‌توانند به مهمانان اجازه دهند تا از راه دور از طریق یک برنامه تلفن هوشمند وارد اتاق‌های خود شوند و برای شروع هرگز نیازی به توقف در پشت میز نباشند. اینها تنها چند راه است که هوش مصنوعی به طور اساسی عملیات هتل را تغییر می دهد.

بدون هوش مصنوعی، برای تیم شما غیرممکن خواهد بود که سطح و کیفیت خدماتی را که شما انتظار دارید و میهمانان شما شایسته آن هستند ارائه دهد. همچنین برآورده کردن انتظارات مهمان امروزی، مانند تعامل کمتر انسانی و اتوماسیون بیشتر (که هر دو برای پروتکل‌های ایمنی و سلامت مهم هستند) غیرممکن است.

مدیریت درآمد برای هتل ها کاملاً حیاتی است، اما یکی از ساده ترین فرآیندها برای اشتباه کردن است. هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که می توانید آن را به درستی انجام دهید و در عین حال کارایی و دقت را نیز بهبود می بخشد. برای شواهد این مورد نیز لازم نیست خیلی دور بگردید.

این احتمال وجود دارد که از سیستم مدیریت املاک (PMS) و همچنین سیستم نقطه فروش (POS) استفاده کنید. هر دوی اینها از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند، به این ترتیب می‌توانند به شما در مدیریت رزرو، فروش افزونه‌ها، اضافه کردن آن‌ها به صورت‌حساب مهمانان و موارد دیگر کمک کنند. به طور خلاصه، هوش مصنوعی برای اینکه بتوانید درآمد خود را به حداکثر برسانید و در عین حال کارهای روزمره را خودکار کنید و میزان تلاش انسانی مورد نیاز را کاهش دهید، حیاتی است.

هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهد که هر جنبه ای از اقامت مهمان را شخصی سازی کنید. شما می توانید امکانات و خدمات منحصر به فردی را ارائه دهید که مطابق خواسته ها و نیازهای آنها باشد، پیشنهادات آگاهانه ای از میز مسافرتی/دربانی ارائه دهید، و موارد دیگر. همه چیز در مورد ایجاد یک تجربه منحصر به فرد است که برای هر مهمان یا خانواده طراحی شده است.

هوش مصنوعی تعبیه شده در نرم افزارهایی که هر روز استفاده می کنید، مانند PMS و POS، کارایی بهتر، ارتباط عمیق تر با مهمانان و در نهایت موفقیت بیشتر برای هتل شما را ممکن می سازد.

224001019.385

X