حضور رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختتامیه جشنواره فاوا

شماره :
47212
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1403/06/20 ساعت 19:33
دسته بندی

حضور رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختتامیه جشنواره فاوا

همزمان با دومین روز نمایشگاه کیتکس ۱۴۰۳، مراسم اختتامیه جشنواره فاوا با حضور رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ همزمان با دومین روز نمایشگاه کیتکس ۱۴۰۳ که از دیروز دوشنبه ۱۹ شهریورماه آغاز بکار کرده، مراسم  اختتامیه جشنواره فاوا، امروز سه شنبه ۲۰ شهریورماه با حضور مسئولین حوزه ارتباطات کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد. 

دکتر رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، که برای بازدید از نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۴ به جزیره کیش سفر کرده است، نیز در این مراسم حضور داشت. 

بر اساس این خبر دهمین جشنواره ملی فاوا که با شعار «ایران هوشمند و متصل» در چهار محور شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند برگزار شد و سرانجام برترین‌های محورهای مختلف با حضور مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تندیس جشنواره را دریافت کردند. 

لازم به ذکر است رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بازدید و آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، نوآوری‌ها و پیشرفت‌های شرکت‌های فناور ایرانی در حوزه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی، بلاکچین و اینترنت اشیا در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۴ حضور پیدا کرده است.

X