فراخوان شناسایی همكار از ميان شركتهاي فعال در حوزه ديجيتال ماركتينگ
با توجه به اهمیت و نقش کلیدی و روزافزون شبكه هاي اجتماعي بر عملکرد و همچنین بازاریابی كسب و كارها و تجارب پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تحلیل و ذائقهسنجی کاربران فضای مجازی و توسعه سامانه ذکاوت، این پژوهشگاه در نظر دارد به منظور ایجاد زمینهاي برای همکاری و هم افزایی توان تخصصی داخلی اقدام به شناسایی شركتهاي تخصصی فعال و دارای سابقه کاری مفيد در حوزه ديجيتال ماركتينگ نماید.
لذا از فعالان اين حوزه دعوت میشود تا در صورت تمایل، نسبت به تکمیل فرم فراخوان و ارسال آن به آدرس پست الکترونیکیzekavat@itrc.ac.ir حداکثر ظرف مدت 14 روز پس از انتشار این آگهی اقدام نمایند.
جهت هرگونه سؤال با شماره 84977256 (آقای مهندس ممالکی) تماس حاصل نمایید.