نوکیا خدمات هوش مصنوعی را برای کاهش پیچیدگی پشتیبانی و نگهداری شبکه به کار می گیرد
نوکیا گفت: اشتیاق 5G و سرویس های پشتیبانی شده آن کاملاً واضح است ، تحقیق Omdia نشان می دهد پذیرش 5G با سه برابر سرعت 4G و LTE و تعداد اتصالات پیش بینی شده در پایان سال 2021 به 619 میلیون در جهان می رسد ، رشد می کند.
ارائه دهندگان خدمات (CSP) با استفاده از این پیچیدگی برای ارائه بالاترین تجربه مشتری به صرفه ترین و کارآمدترین روش به چالش کشیده می شوند.
وله گالوسکی ، معاون پشتیبانی و تحقیقات خدمات میدانی در انجمن صنعت فناوری و خدمات ، گفت: "روشی که مشتری می خواهد به او ارائه شود به طرز چشمگیر و دائمی در حال تغییر است." "تعداد قابل توجهی تجربه مشتری دیجیتالی را به قابلیت های سلف سرویس ترجیح می دهند.
وی افزود: "این تغییرات برای شرکت های فن آوری برای ایجاد یک تجربه یکپارچه یک فوریت ایجاد می کند. سازمانهای پشتیبانی نه تنها باید خدمات خود را از طریق تلفن و ایمیل ادامه دهند ، بلکه همچنین باید تجربه مشتری برتر شخصی را از طریق چندین کانال دیجیتال ارائه دهند. "
مجموعه خدمات دیجیتال نوکیا که ادعا می شود برای پاسخگویی به خواسته های شبکه های پیچیده 5G CSP طراحی شده است ، به مهندسان امکان می دهد تا شبکه ها را در هر کجا که هستند حفظ کنند ، در حالی که ارائه دهندگان خدمات را قادر می سازد تا روی یک تجربه برتر کاربر نهایی متمرکز شوند.
این برنامه از ویژگی های دستیار دیجیتال نوکیا مانند اطلاعات زنده شبکه ، بهینه سازی گردش کار مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری پیشرفته تلفن همراه برای کاهش زمان و تلاش در نگهداری شبکه استفاده می کند ، ضمن اینکه مهندسان به جدیدترین اطلاعات و مهارت های شبکه مجهز هستند.
از ویژگی های پیشرفته دستیار دیجیتال نوکیا می توان به اطلاعات زنده شبکه در بالای 19 منبع داده معرفی شده در سال 2020 اشاره کرد که به مهندسین اجازه می دهد به اطلاعات فنی دسترسی پیدا کنند و آنچه در شبکه ها اتفاق می افتد را ببینند.
بهینه سازی گردش کار مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساده سازی نگهداری نرم افزار و کاهش زمان وضوح طراحی شده است.
علاوه بر این ، این شرکت فناوری گفت که نوکیامی تواند با استفاده از یک روش یادگیری پیشرفته تلفن همراه ، آموزش تعاملی محصول و فناوری و یک محیط یادگیری را که به طور یکپارچه در جریان کار آنها ادغام می شود ، به مهندسان ارائه دهد.
نوکیا گفت که چنین قابلیت های پیشرفته ای می تواند به تیم های تعمیر و نگهداری شبکه امکان دسترسی به تمام هوش شبکه مورد نیاز را بدهد ، در حالی که کارایی های جدید را به همراه دارد و باعث کاهش زمان و تلاش برای پایدار نگه داشتن این شبکه ها می شود.
223000408.105