هوش مصنوعی به صنعت رستورانداری را متحول میکند
هوش مصنوعی (AI) یک فناوری است که واقعاً در حال دگرگونی هر بخش از زندگی از جمله صنعت رستورانداری است. همانطور که فروش شروع به بازسازی می کند، مصرف کنندگان گرسنه پس از بیماری همه گیر به دنبال تعامل کارآمدتر و یکپارچه تر در رستوران های خود هستند و اپراتورها را برای جستجوی راه حل ها و اجرای فناوری های جدید تحت فشار قرار می دهد.
برای فرآیند ایجاد استراتژیها برای تعامل، توانایی دریافت ورودیهای بزرگ داده و توانایی به کارگیری هوش مصنوعی یک جزء حیاتی برای بسیاری از برندهایی است که به دنبال بهبود تجربه مشتری و هدایت رفتارهای وفادار هستند. مزایای واقعی هوش مصنوعی در صنعت رستورانداری هنوز دیده نشده است، اما فراتر از روباتهایی است که سفارش میدهند، تولید میکنند و غذا را تحویل میدهند. هوش مصنوعی به صاحبان رستورانها کمک میکند تا از مقادیر فوقالعادهای از دادهها به خوبی استفاده کنند و در نهایت تجربه غذا خوردن را به طور اساسی بهبود بخشند. چهار راه اصلی وجود دارد که رستوران ها از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه مشتری استفاده می کنند:
1.چت ربات - برای دریافت سفارشات آنلاین و پاسخ به سوالات استفاده می شود.
2.کیوسک - به شما امکان می دهد بدون برقراری ارتباط با کارمندان به سرعت غذا سفارش دهید.
3.سیستم های توصیه - با استفاده از تاریخچه تعامل، سفارش مشتری را پیش بینی کنید.
شاید کیوسک ها را در پیتزا فروشی ها و رستوران های فست فود دیده باشید. آنها مانند صفحه نمایش های لمسی بزرگ با منوی تعاملی به نظر می رسند. با استفاده از این صفحه نمایش های لمسی، مشتریان می توانند سفارشات خود را انجام دهند و هزینه آن را پرداخت کنند. کیوسک های پیچیده را می توان برای شناخت مشتریان آموزش داد و با سیستمی از توصیه ها تکمیل کرد. سیستم های توصیه می توانند سفارشات بازدیدکنندگان را پیش بینی کنند. با تجزیه و تحلیل داده ها در مورد ظاهر، خلق و خو، سن خریدار، خریدهای گذشته و ترجیحات او، سیستم می تواند خواسته های ناهارخوری آنها را پیش بینی کند. همچنین می تواند تاریخچه سفارش و الگوی "سفارش دلخواه" را در نمایه مشتری ذخیره کند.
224001102.396