هوش مصنوعی فرآیند استخدام را متحول می کند

شماره :
41330
آخرین به روزرسانی :
جمعه 1402/06/3 ساعت 21:53

هوش مصنوعی فرآیند استخدام را متحول می کند

الگوریتم‌های هوش مصنوعی به FMCG جهانی کمک کرد تا یک برنامه استخدام دیجیتالی را برای غربالگری نامزدها راه‌اندازی کند.

مدیر ارشد علوم داده Summer Husband،  در Randstad Sourceright، گفت: هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به متخصصان این امکان را می‌دهد که حجم عظیمی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و بر اساس داده‌های تجزیه و تحلیل شده تصمیم بگیرند. بیماری همه گیر، نحوه عملکرد یک شرکت را تغییر داده است. پیش از این، منابع انسانی یک شرکت باید صدها درخواست را بررسی می کرد و سپس نامزد مناسب را برای شرکت نهایی می کرد. با پیشرفت فناوری به ویژه در طول این بیماری همه گیر، سازمان ها تصمیم گرفته اند فرآیند استخدام جدید از طریق هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی را انتخاب کنند. بدون شک هوش مصنوعی یک انقلاب در زمینه استخدام است.

در حالی که همه ما در یک محیط از راه دور کار می کنیم، برنامه ریزی نحوه مدیریت و ساخت یک تیم بسیار کارآمد به صورت مجازی بسیار مهم است. استخدام‌کنندگان همیشه ترجیح می‌دهند استعدادهای بهتر را سریع‌تر جستجو کنند و هوش مصنوعی به آنها کمک می‌کند تا بدون هیچ مانعی این کار را انجام دهند.

بر اساس گزارش ها، 60 درصد از مدیران عامل نگران یافتن استعداد مناسب برای شرکت خود بودند، اما اکنون از راه حل های استخدام خودکار برای بهبود کیفیت استخدام استفاده می کنند. در واقع  FMCG جهانی یک برنامه استخدام دیجیتال را راه اندازی کرده است که به لطف الگوریتم های هوش مصنوعی، نامزدهای ورود را بررسی می کند. این فرآیند به استخدام‌کنندگان کمک کرد تا داوطلبان را بر اساس استعداد، توانایی مدیریت عدم قطعیت، پتانسیل نوآوری، توانایی ارائه نتایج و غیره ارزیابی کنند.

الگوریتم‌های هوش مصنوعی به تیم استخدام کمک کردند تا آن دسته از کاندیداهایی را که می‌توانند با آن معیارها مطابقت داشته باشند را غربال کند و بقیه را حذف کند، بنابراین فرآیند استخدام را حتی در میان همه‌گیری بدون دردسر می‌کند. در این دوران دانش فناوری، سازمان‌ها نیز راه‌حل‌های استخدام دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی را انتخاب می‌کنند. آنها می توانند بدون دردسر از طریق فرآیندهای مصاحبه که به طور خودکار همسو می شوند، مطابقت واقعی را برای شرکت خود ارزیابی و شناسایی کنند.

این ابزارها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که برنامه‌های کاربردی را طی کنند و در زمان و انرژی استخدام‌کنندگان در طول فرآیند استخدام صرفه‌جویی کنند. راه حل های استخدام دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی به سازمان ها کمک می کند تا سرعت استخدام را کاهش دهند، عملکرد یک نامزد را افزایش دهند و غیره.

225001007.009

X