ALLCO هوش مصنوعی ELLA را در پلتفرم واتس آپ مستقر می کند
AIICO Insurance Plc روز دوشنبه اعلام کرد که سرویس هوش مصنوعی (AI) را از طریق پلت فرم WhatsApp به نام ELLA راه اندازی کرده است تا خدمات رسانی را بهبود بخشد.
به گفته وی ، این سرویس یک پیام رسانی فوری اختصاصی است . AIICO اولین شرکت بیمه در کشور است که این برنامه را به کار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد که این سرویس جدید دارای ویژگی های داخلی است که به مشتریان این امکان را می دهد تا بلافاصله سیاست ها ، گزارش ادعاها ، محصولات ، درخواست خدمات و موارد دیگر را از طریق WhatsApp ، Facebook Messenger و Telegram خریداری یا تمدید کنند.
"Ella به صورت 24 ساعته و 7 روزه در دسترس است و جعبه چت تعاملی تجربه کاربر را افزایش می دهد ، زیرا شخصیت مدیر جوان ، باهوش و کارآمد تجربه مشتری را به خود می گیرد. "این امر به کاهش زمان مورد نیاز مشتریان برای خرید یا دسترسی به خدمات پشتیبانی مشتری تا حداکثر 5 دقیقه کمک می کند.
وی گفت: "همچنین به مشتریان فعلی و مشتریان آینده امکان می دهد تا در هر زمان از روز با AIICO برای پاسخ های فوری چت کنند."
به گفته وی ، این سرویس پیام های ساده ، امن و قابل اطمینان را با هیچ هزینه ای ارائه می دهد. بیمه AIICO با بیش از 50 سال ارائه محصولات و خدمات بیمه ای با کیفیت ، بیمه گر پیشرو در نیجریه است.
این شرکت که در سال 1963 تأسیس شد ، بیمه عمر و سلامت ، بیمه عمومی ، بیمه درمانی و خدمات مدیریت سرمایه گذاری را ارائه می دهد تا از ثروت افراد ، خانواده ها و مشتریان شرکتی خلق و محافظت کند.
222000602.221