SK Telecom با همکاری Genesys مراکز تماس هوش مصنوعی را راه اندازی می کند

شماره :
41917
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1402/06/28 ساعت 16:38
دسته بندی

SK Telecom با همکاری Genesys مراکز تماس هوش مصنوعی را راه اندازی می کند

بزرگترین شرکت مخابراتی تلفن همراه کره جنوبی ، روز سه شنبه اعلام کرد که برای راه اندازی یک سرویس مرکز تماس با قدرت هوش مصنوعی (AI) با شرکت فناوری مرکز تماس تلفنی ایالات متحده Genesys همکاری کرده است.

اخیراً محبوبیت مراکز تلفنی هوش مصنوعی افزایش یافته است زیرا آنها می توانند با استفاده از فن آوری تشخیص گفتار و پردازش زبان طبیعی برای پاسخگویی به سوالات ساده و تکراری کاربر ، کارهایی را که توسط عوامل مرکز تماس سنتی انجام می شود کاهش دهند.

SK Telecom گفت که با Genesys ، که نرم افزار مرکز تماس را به بیش از 10 هزار شرکت در 100 کشور جهان ارائه می دهد ، برای ادغام فن آوری های خود برای یک سرویس مرکز تماس AI مبتنی بر ابر ، همکاری کرده است.

این دو شرکت قصد دارند تا سال 2024 بهترین در بازار مرکز ارتباطات ابری کره جنوبی باشند.

آخرین همکاری با گسترش رقبای محلی مخابرات در خدمات مرکز تماس AI انجام شده است.

225000408.103

X